Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Celem szkolenia jest efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych, dokładne poznanie oraz udoskonalenie umiejętności w zakresie specjalistycznych oraz bardzo efektywnych metod, które dotyczą obsługi klienta. Poznamy także umiejętności jak budować lojalność klienta, gdy składam reklamację czy też momencie windykacji oraz wielu innych sytuacjach, w których zachowanie klienta jest przez pracownika firmy odbierane jako bardzo trudne.

Czego dokładniej dowiesz się na szkoleniu: Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych?

  1. Nauczysz się jak panować nad emocjami w kontakcie z klientem. Nauczysz się być pozytywnie nastawionym do innych. Dowiesz się o samoświadomości w kontakcie z klientem. Zrozumiesz, dlaczego jest zmiana myślenia o sobie oraz innych osobach jest kluczem do osiągnięcia wymarzonego sukcesu. Odrzucisz stare przekonania i stereotypy. Otrzymasz gotowy przepis na sukces życia. Pokonasz ograniczenia i poznasz otaczające Cię możliwości, a także nauczysz się zamieniać stare przeszkadzające nawyki na nowe pomagające efektywniej działać.
  2. Drugi etap szkolenie będzie dotyczyć komunikacji, gdy mamy do czynienia z trudnymi klientami. Poznasz możliwości SWOT, a także odkryjesz dlaczego ludzie często mają pewne problemy, gdy chcą się porozumieć z inną osobą i wreszcie zdejmiesz bariery komunikacji. Przeanalizujesz swój własny styl komunikacji. Nauczysz skutecznych technik komunikacji oraz wpływu na klienta. Szybko zrozumiesz na czym polega sztuka zadawania pytań, które przechodzą od ogółu do szczegółu i w ten sposób wprowadzisz swój własny olejek poprzez zadawanie pytań, które zmierzają do konkretnego celu i uzyskania konkretnej odpowiedzi. Będziesz w stanie rozpoznać najskrytsze potrzeby klienta dzięki świetnej metodzie nurkowania.
  3. Trzeci etap szkolenia będzie dotyczył komunikacji opierającej się na fazie werbalnej, czyli za pomocą gestów. Na tym etapie dowiesz się kim tak naprawdę jesteś, ponieważ możesz być wzrokowcem, który najczęściej kładzie nacisk na odczucia oraz wrażenia albo możesz być słuchowcem, który wysłuchuje się wewnętrzny dialog. Często będzie się zdarzać, że spotkasz się z osobą, która postrzega zupełnie inaczej świat niż ty i tutaj nauczysz się jak dopasować odpowiedni model do odpowiedniego klienta. Zaczniesz zwracać większą uwagę na to jak się zachowujesz oraz to, jak odbierają cię inni poprzez swój własny wizerunek, oraz rodzaje gestów. Unikniesz też początkowych wpadek takich jak przypadkowe gesty słowa czy też zbyt wysoki ton głosu. Zrozumiesz także, dlaczego ważny jest sam wzrok i ruch gałki ocznej w momencie, gdy rozmawiamy w cztery oczy z klientem.
  4. W czwartym etapie poznasz meta – programy, które będą dla ciebie nowym źródłem i rozumienia klienta oraz możliwości, jakie masz w dopasowaniu odpowiedniego stylu biznesowej rozmowy.
  5. W piątym etapie poznasz najskuteczniejsze narzędzia komunikacji, które rozbijają obiekcje klienta, nawet gdy sytuacja jest konfliktowa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *