Dziś każdy właściciel punktu handlowo-usługowego doskonale wie, jak ważne są skuteczne działania promocyjne w celu osiągnięcia sukcesu. Bez nich trudno jest mówić o możliwości przyciągnięcia nowych klientów. Jednym z takich skutecznych sposób jest oklejenie witryny sklepowej. Z takiego rozwiązania korzysta wielu właścicieli sklepów i punktów usługowych. Dlatego? Ponieważ jest to rozwiązanie niezwykle skuteczne. Ważne jest jednak, aby zrobić to właściwie. Warto zatem wiedzieć, o czym pamiętać decydując się na oklejenie witryny sklepowej.
Projekt graficzny – ważna jest kreatywność
Dziś nietrudno jest zauważyć oklejone witryny sklepowe. Dlatego, aby się wyróżnić spośród konkurencji, koniecznie postawić należy na kreatywny projekt graficzny. Reklama musi być zatem oryginalna. Projekt witryny sklepowej musi być ciekawy i intrygujący. Tylko wówczas można mieć pewność, że reklama przyciągnie uwagę potencjalnych klientów, którzy mijają sklep bądź punkt usługowy. O czym jeszcze pamiętać? Projekt witryny sklepowej powinien jasno mówić o tym, jakie produkty oferuje sklep. Dzięki temu klienci będą wiedzieć, czego się spodziewać decydując się na wejście do sklepu.
Sposób oklejenia witryny sklepowej
Witryna sklepowa oklejona może być na różne sposoby. To również należy wziąć pod uwagę, decydując się na taki krok. Przede wszystkim, witrynę okleić można bądź w całości, bądź jedynie w części. Zaletą tego drugiego rozwiązania jest fakt, że potencjalni klienci przechodząc obok sklepu, mogą zajrzeć do środka i zobaczyć co się w nim kryje. Może to wpłynąć na ich decyzję co do odwiedzenia lokalu. Dlatego większość punktów handlowych decyduje się właśnie na częściowe oklejenie witryny sklepowej. Nieco inaczej wygląda sytuacja w przypadku punktów usługowych, gabinetów kosmetycznych czy placówek medycznych. Tu najczęściej oklejana jest cała witryna. Jest tak zwłaszcza w tym miejscach, w których klienci będący w środku oczekują nieco prywatności i zaglądanie do środka z zewnątrz nie jest wskazane. Niezależnie od tego, czy witryna ma być oklejona w części, czy w całości, to pamiętać trzeba, aby zawsze wykonane było to w sposób estetyczny. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest zlecenie tego typu prac doświadczonej w tym zakresie firmie poligraficzne – PSP Studio. Trzeba bowiem wiedzieć, że samo oklejanie witryny nie jest zadaniem łatwym. Potrzebna jest tu duża wprawa i precyzja.
Trwałe oklejenie witryny sklepowej
Mówiąc o sposobach oklejenia witryny sklepowej, wspomnieć jeszcze trzeba, że można to zrobić zarówno od zewnątrz, jak i od wewnątrz. To który z tych sposobów wybrać zależy głównie od indywidualnych preferencji. Pamiętać tu jednak trzeba, aby witryna oklejona była w sposób trwały. Oznacza to, że jeśli punkt handlowo-usługowy nie znajduje się np. w centrum handlowym, to lepszym rozwiązaniem będzie oklejenie witryny od wewnątrz. Dzięki temu folia nie będzie narażona na negatywne działanie warunków atmosferycznych. Dodatkowo uwagę zwrócić należy na rodzaj folii. Do popularnych rozwiązań zaliczyć można folię One Way Vision, monomeryczną, mrożoną czy ploterową. Folia One Way Vision przepuszcza światło z zewnątrz. Z kolei folia monomeryczna światła do środka nie przepuszcza. Folia mrożona imituje szkło szronione, bądź piaskowe. Natomiast folia ploterowa zwykle wykorzystywana jest do wyklejania haseł reklamowych.